Vizuální styl a logo utvářejí identitu každé firmy, a proto by měli být originální. Jednotný vizuální styl společnosti je velice důležitým faktorem, který umožňuje vnímat společnost jako celek.
Jednotný vizuální styl bývá zpracován v podobě firemního manuálu. Tento manuál sehrává v utváření firemní identity velkou roli. Rádi Vám připravíme manuál jednotného vizuálního stylu společnosti, události či projektu. Při tvorbě manuálu klademe důraz na jednoduchost, přehlednost a užitečnost jeho využití. Dokážeme vytvořit jasnou grafickou podobu firemní identity, která bude trvale inspirovat vaše zákazníky, zaměstnance i obchodní partnery.
Logo společnosti znamená mnohem víc, než jen grafickou značku. Už původní řecké slovo logos bývá překládáno jako slovo či význam, ale také jako smysl nebo příběh. Na logo jsou kladeny vysoké estetické nároky, možnost vícestranného použití i požadavek na nadčasovost.
Při tvorbě loga neboli firemní značky, klademe důraz na jeho čitelnost, jednoduchost a originalitu. Snažíme se vytvářet moderní a přitom nadčasová loga s ohledem na jeho využití v marketingových aktivitách (reprodukovatelnost, čitelnost, zmenšování, atd.)